Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Znajdź produkt wg nazw w ofercie

Zasady zwrotu/wymiany

INFORMACJE OGÓLNE

Do każdego zakupionego produktu dołączany jest dowód dostawy w formie listu przewozowego. 

Dowód sprzedaży (faktura VAT) wysłany będzie na adres e-mail odbiorcy lub dołączona będzie do przesyłki.

W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Reklamacji firmy Elwa Sp. z o.o. pod nr tel. (58) 523-85-18 lub drogą elektroniczną na adres kontakt@sklep-moeller.pl. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia w formie spisanego przez kuriera protokołu. W przypadku, gdy Przewoźnik odmówi podpisania protokołu, nie należy przyjmować ani kwitować przesyłki i niezwłocznie skontaktować się z naszym Sklepem. 

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. 

O chęci zwrotu towaru należy poinformować Dział Obsługi Klienta firmy Elwa Sp.z o.o., który udzieli informacji o adresie zwrotu towaru. Towar należy zaopatrzyć w otrzymany dowód dostawy (WZ, Faktura VAT). Firma Elwa Sp. z o.o. gwarantuje zwrot wartości produktu. Należna kwota zostanie zwrócona przelewem na konto bankowe w formie przelewu. Zwrotom nie podlegają koszty dostawy.

Zwrotom nie podlegają przewody i kable ucinane z bębna, towary wyprodukowane lub zaimportowane ściśle na zamówienie klienta.

Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta. 

Klient zobowiązuję się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.

Witryna stworzona na platformie