Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Znajdź produkt wg nazw w ofercie

Regulamin

INFORMACJE OGÓLNE

Sklep internetowy Sklep-Moeller umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet zgodnie z niniejszym regulaminem.
Sklep prowadzony jest przez firmę Elwa Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Biwakowej 18, 80-299 Gdańsk, NIP PL5842306067, Regon 191557540, zarejestrowana w KRS nr 0000072802

Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się w systemie sklepu. Stworzone zostanie konto użytkownika, które będzie dodatkowo zabezpieczone hasłem. Zamawiający zobowiązany jest do podania swojego adresu zamieszkania, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail w celu potwierdzenia zamówienia.

Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póź. zm.)

Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania do zaprzestania ich dalszego wykorzystywania oraz likwidacji konta użytkownika.

Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania.

Konto użytkownika jest własnością Sklepu i może zostać usunięte bez podania przyczyny. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt tel. +48 (58) 523-85-18 e-mail: kontakt@sklep-moeller.pl od pn do pt w godz. 8:00-16.:00.

PRZEDMIOTY TRANSAKCJI

Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony w sieci Internet, są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronach WWW sklepu internetowego www.sklep-moeller.pl w chwili składania zamówienia.

Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są zarówno w wartości netto jak i brutto (z podatkiem VAT) w złotych polskich.

Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte pełną gwarancją producenta.

Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru lub z powodu innych ważnych przyczyn

ZAMÓWIENIA

Klientem sklepu może być wyłącznie osoba pełnoletnia, fizyczna lub prawna niezależnie czy prowadzi działalność gospodarczą czy też nie.

Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Zamówienie jest przez Klienta konstruowane na zasadzie wypełnienia wirtualnego koszyka.

Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczny e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikację. Zamówienie zostaje przyjęte w momencie wysłania przez Dział Obsługi Klienta firmy Elwa Sp. z o.o. odpowiedniego "statusu zamówienia". Wysłanie statusu jest jednocześnie potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a firmą Elwa Sp. z o.o. - właścicielem sklepu. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w statusie. Złożenie zamówienia przez kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

Jeżeli Klient wybierze formę płatności Przelew (czyt. "Formy Płatności" ), sklep przystąpi do wysyłki zamówionego asortymentu w momencie potwierdzenia wpłaty na konto firmy podane w zwrotnie przesłanej fakturze pro forma. W niektórych przypadkach sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub wyjaśnienia niejasności.

Zamówienia, z wybraną formą płatności "Przelew bankowy" z których wpływ środków nie zostanie odnotowany przez firmę Elwa Sp. z o.o., mogą zostać anulowane o czym klient zostanie poinformowany.

Firma Elwa Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień w momencie wystąpienia braków magazynowych po uprzednim powiadomieniu klienta.  O brakach towarowych lub ewentualnych problemach związanych z realizacją zamówienia Klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe.  

KOSZYK

Wprowadzenie do koszyka wybranego towaru nie jest równoznaczne z jego zakupem.

Towar znajdujący się w koszyku Klienta do momentu zakończenia procesu zamawiania pozostaje wyłączną własnością sklepu.

FORMY PŁATNOŚCI

Sklep-moeller.pl  preferuje następujące formy płatności:

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym,
Pobranie przy odbiorze przesyłki, 
Przedpłata na podstawie faktury pro forma,
Przelew na konto firmy: 12 1090 1098 0000 0000 0905 6346 Bank Zachodni WBK SA 5/O Gdańsk 

Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać nr zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia)

FORMY PRZESYŁKI

Dostawy produktów zamawianych w sklepie internetowym Sklep-Moeller realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do innych krajów po indywidualnych ustaleniach.

Termin dostawy zamówionych towarów zależy od jego dostępności, o której Klient jest poinformowany przy akceptacji zamówienia (zmiany statusu). Najczęściej zamówienia realizowane są od 2 do7 dni od momentu złożenia zamówienia.

Zamówione towary będą dostarczane poprzez przedstawiciela firmy spedycyjnej.

Koszty przesyłki pokrywane są przez zamawiającego. W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika, nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póź. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.

Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

DOWODY ZAKUPU/ FAKTURY

Do każdego zakupionego produktu dołączany jest dowód dostawy w formie listu przewozowego.

Dowód sprzedaży (faktura VAT) wysłany będzie na adres e-mail odbiorcy lub dołączona będzie do przesyłki.

W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Reklamacji firmy Elwa Sp. z o.o. pod nr tel. (58) 523-85-18 lub drogą elektroniczną na adres kontakt@sklep-moeller.pl. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia w formie spisanego przez kuriera protokołu. W przypadku, gdy Przewoźnik odmówi podpisania protokołu, nie należy przyjmować ani kwitować przesyłki i niezwłocznie skontaktować się z naszym Sklepem.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

O chęci zwrotu towaru należy poinformować Dział Obsługi Klienta firmy Elwa Sp.z o.o., który udzieli informacji o adresie zwrotu towaru. Towar należy zaopatrzyć w otrzymany dowód dostawy (WZ, Faktura VAT). Firma Elwa Sp. z o.o. gwarantuje zwrot wartości produktu. Należna kwota zostanie zwrócona przelewem na konto bankowe w formie przelewu. Zwrotom nie podlegają koszty dostawy.

Zwrotom nie podlegają przewody i kable ucinane z bębna, towary wyprodukowane lub zaimportowane ściśle na zamówienie klienta.

Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt Klienta.

Klient zobowiązuję się, aby zwracany przez niego towar był zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu.

REKLAMACJE i GWARANCJE

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Dbamy o to, aby nasze towary były najwyższej jakości, ale może się zdarzyć, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się telefonicznie lub mailowo z Elwa Sp. z o.o. w celu omówienia sposobu wymiany na produkt pełnowartościowy, zamiany za zgodą Klienta na inny lub, jeśli nie będzie takiej możliwości, zwrotu pieniędzy.

Koszt przesyłki uznanej reklamacji ponosi Sklep-Moeller, należy ją odesłać za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub Poczty Polskiej.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z deklaracją, że Klient zapoznał się z regulaminem Sklepu i w pełni akceptuje jego warunki.

Dołożyliśmy starań, by informacje zawarte na stronach sklepu były zgodne z prawdą i aktualne, jednak informacje te nie są objęte jakąkolwiek gwarancją. Istnieje jedynie niewielkie prawdopodobieństwo, że opisy umieszczone na stronach sklepu lub zdjęcia mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu w rzeczywistości.

Przeznaczenie produktów jest wyłącznie określone w ich instrukcjach obsługi i zastosowania. Firma Elwa Sp. z o.o. nie będzie w żadnym wypadku odpowiedzialna wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania oferowanych przez nas towarów.

Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancyjnych udzielonych przez producenta, dystrybutora lub importera danego towaru.

Witryna stworzona na platformie